Reklamáció és termékvisszaküldés

Az esetleges reklamációját gyorsan és díjmentesen lebonyolítjuk Önnek. Ezen kívül elkerülheti a hosszú sorban állást a postán, hiszen mindezt problémamentesen be tudja biztosítani otthona kényelméből.

 

WEBÁRUHÁZUNKBAN VÁSÁROLT TERMÉK REKLAMÁLÁSA

 

Reklamáció esetén csatolva küldje el nekünk a reklamálni kívánt termék fotóját és írja le a reklamáció okát a webaruhaz@tescoma.hu email címre, vagy hívja fel ügyfélszolgálatunkat a +36 80 980 069 telefonszámon. Ne felejtse el feltüntetni a megrendelése számát.

Ügyfélszolgálatunk tájékoztassa Önt, hogy szükséges-e a termék visszaküldése. Amennyiben igen, alaposan csomagolja be az árut egy kartondobozba és kellőképpen tömje ki a dobozt, hogy az árunak a szállítás során ne essen baja.

Előzetes egyeztetés alapján futárt küldünk Önhöz. A futárszolgálat díjmentesen felveszi a visszaküldeni kívánt terméket és elszállítja hozzánk. Amint a reklamált árut átvesszük, kiértékeljük a panaszt és ezután felvesszük Önnel a kapcsolatot. Amennyiben reklamációját elismerjük, törvényben előírt határidőn belül visszaküldjük bankszámlájára a termék árát, esetleg kérése alapján küldünk Önnek egy új terméket.  

Az árut ne küldje vissza utánvéttel. Kérjük alkalmazza a fentiekben említett lépéseket az áru visszaküldésével kapcsolatban. Bővebben a vásárlástól való elállással kapcsolatosan az Általános szerződési feltételekben  olvashat.

 

ÜZLETÜNKBEN LEFOGLALT ÁRU REKLAMÁLÁSA

 

A terméket kizárólag a vásárlás helyszínén van lehetőség reklamálni, vagyis abban az üzletünkben, amelyben a terméket lefoglalta és megvásárolta.

 

WEBÁRUHÁZUNKBAN VÁSÁROLT TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE (VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS)

 

A vásárlástól való elállás kérelmét a törvényben előírt 14 napon belül (a TESCOMA klub tagjainak 30nap) küldje el nekünk a webaruhaz@tescoma.hu email címre, vagy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 80 980 069 telefonszámon. Ne felejtse el feltüntetni megrendelése számát. A vásárlástól való elállás lehetősége nem vonatkozik azon árura, mely a webáruházunkon keresztül lett lefoglalva és valamelyik TESCOMA üzletünkben kifizetve.

Az árut sértetlenül és legjobb esetben a saját eredeti csomagolásában küldje vissza. Alaposan csomagolja be egy kartondobozba és kellőképpen tömje ki a dobozt, hogy az árunak a szállítás során ne essen baja.

Előzetes egyeztetés alapján, küldje vissza csomagját a központunkba. A szállítás költségeit nem térítjük. A termék árát a törvényben előírt határidőn belül visszaküldjük bankszámlájára.

Az árut ne küldje vissza utánvéttel. Kérjük alkalmazza a fentiekben említett lépéseket az áru visszajuttatásával kapcsolatban. Bővebben a vásárlástól való elállással kapcsolatosan az Általános szerződési feltételekben  olvashat.

 


Ezt is olvassa el

ÁSZF

ÁSZF

| Read 480x