Dizájn, fejlesztés és minőség

Olyan termékeket gyártunk, amiket az emberek napi szinten használnak. Ebből kifolyólag sikerességüket legfőképp kiváló funciójuk és formájuk határozza meg. A dizájn alkotja minden termék alfáját és omegáját, amit csak piacra dobunk szerte a világon.

 

Annak érdekében, hogy eredeti dizájnt tudjunk megalkotni, 2001-ben egy saját fejlesztési és dizájn tervezési központot hoztunk létre, felszerelve a legmodernebbtechnológiákkal, ahol majdnem 2 tucat tervező, kivitelező és fejlesztési szakember dolgozik. 

 

Ennek a stratégiai lépésnek az eredménye fantasztikus díjazások hosszú sora, elégedett vásárlók hatalmas serege, a márka hírnevének növekedése és a konyhai eszközök világpiacának egy nagyobb szelete lett.

 

Vessen egy pillantást azon termékek listájára, melyek a rangos formatervezési díjak egyikével büszkélkedhetnek:

 

Új formát, funkciót adni a termékeknek, felfedezni új anyagokat és azok felhasználhatóságát, ez mind több, mint 10 év alatt a Tescoma Desing központjának létezése óta, minden új termék születésének és megvalósításának természetes és kihagyhatatlan részévé vált. Nem tudok más utat elképzelni a Tescomának, és ráadásul ez az út számunkra nagyon élvezetes.

Jiří Vaculík, ügyvezető igazgató

Egy kereskedőnek a cégen belüli tervező olyan, mint egy belső beszállító. Egy beszállító, mellyel megvitathatod, hogy hogyan nézzen ki a termék, milyen színe legyen, mennyibe kerüljön, hogyan legyen becsomagolva … Ez a legjobb lehetőség minden kereskedőnek! És olyan termékeket árulni, melyeknek ismerem a történetét, sokkal kellemesebb és könnyebb, mivel tényleg a miénk. Hiszem, hogy ezt hasonlóképp érzik a vásárlóink is.

Petr Chmela, ügyvezető igazgató